"Toodete Facebooki" arendav Eesti IT-firma kogus nädalaga investoreilt üle 830 000 euro
Nn toodete Facebooki arendav Eesti IT-firma plaanis 40päevase kampaaniaga koguda investoreilt 250 000 eurot, ent vaid nädalaga saadi kokku kordades suurem summa.
Ajujahi konkursil on uudse ideega IT-firma jõudnud tänavu kümne parema sekka.
Foto: ajujaht.ee
Seejuures kogunes summa ilma avaliku kampaaniata, info liikus vaid investorite kitsas ringis. Kokku märkis IT-ettevõtte osakuid üle 180 investeerimishuvilise.
Tänapäeval on arvutist saanud partner, kes võtab enda kanda rutiini ning laseb kasutajal keskenduda sellele, mis on päriselt tähtis. Tehisintellektiga (AI) varustatud masinad ei ole enam kauge tulevikuvisioon, vaid abilised, mis muudavad töö sujuvamaks ja loovamaks.