Autor: Indrek Kald • 3. mai 2021

"Toodete Facebooki" arendav Eesti IT-firma kogus nädalaga investoreilt üle 830 000 euro

Nn toodete Facebooki arendav Eesti IT-firma plaanis 40päevase kampaaniaga koguda investoreilt 250 000 eurot, ent vaid nädalaga saadi kokku kordades suurem summa.
Ajujahi konkursil on uudse ideega IT-firma jõudnud tänavu kümne parema sekka.
Foto: ajujaht.ee

Seejuures kogunes summa ilma avaliku kampaaniata, info liikus vaid investorite kitsas ringis. Kokku märkis IT-ettevõtte osakuid üle 180 investeerimishuvilise.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755