Autor: Indrek Kald • 26. mai 2021

"Et päriselt töö tehtud saaks, oli vaja tulla SMITi juhi juurde". Muutused riigi suurimas IT-majas

Enam kui 200 arendajale tööd andev riigi suurim IT-maja SMIT on muudatuste keskmes. Miks senine mudel ei toiminud ning mida sisaldab SMIT 2.0?
Marti Lung töötab SMITi äriteenuste valdkonna juhina novembrist 2020.
Foto: SMIT

"Iga kord, kui asutus tahtis midagi huvitavat või olulist teha – näiteks häirekeskusel oli väga oluline töölaua peale mingeid asju saada –, siis selleks, et päriselt töö tehtud saaks, oli vaja tulla SMITi juhi juurde ja öelda, et see on hästi oluline," kirjeldas SMITi äriteenuste valdkonna juht Marti Lung muutuste eelset töökorraldust.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755