Autor: Indrek Kald • 26. mai 2021
Ainult tellijatele

"Et päriselt töö tehtud saaks, oli vaja tulla SMITi juhi juurde". Muutused riigi suurimas IT-majas

Enam kui 200 arendajale tööd andev riigi suurim IT-maja SMIT on muudatuste keskmes. Miks senine mudel ei toiminud ning mida sisaldab SMIT 2.0?

Marti Lung töötab SMITi äriteenuste valdkonna juhina novembrist 2020.
Autor: SMIT

"Iga kord, kui asutus tahtis midagi huvitavat või olulist teha – näiteks häirekeskusel oli väga oluline töölaua peale mingeid asju saada –, siis selleks, et päriselt töö tehtud saaks, oli vaja tulla SMITi juhi juurde ja öelda, et see on hästi oluline," kirjeldas SMITi äriteenuste valdkonna juht Marti Lung muutuste eelset töökorraldust.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Ituudised.ee toetajad:
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Erkki VilippReklaamimüügi projektijuhtTel: 517 7736
Kertu KarnerIT konverentside projektijuhtTel: 553 7112