Investoreilt üle 800 000 euro kogunud ning eile Ajujahi konkursil kolmanda koha saanud pilveteenuse looja Lexi.Market tegeleb Telema juhi sõnul probleemiga, mille nemad on juba lahendanud.

- Telema juht Hele Hammer.
- Foto: Raul Mee
"Mulle on jäänud mulje, et siin peaksid võistlema enam-vähem originaalsed ideed ja seniloomata tooted," kinnitas Telema juht Hele Hammer Ajujahi korraldajaile ning lisas, et Lexi.Marketi idee on teostatud juba mitukümmend aastat tagasi.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.