• 17.09.21, 13:41

Kaks IT-firmat automatiseerivad ELi raha eest kodanike ja ettevõtete suhtlust riigiga

Kaks Eesti IT-firmat katsetavad projekti, mille abil suunataks tulevikus kõik kodanike ja ettevõtjate pöördumised riigile automaatselt õigele asutusele ja ametnikule.
Eesti digiriigi andmete juht Ott Velsberg.
  • Eesti digiriigi andmete juht Ott Velsberg.
  • Foto: Liis Treimann
"Süsteem saaks pöördumise koheselt suunata edasi vastutavale inimesele, kes selle teemaga tegeleb. Seega tulevikus on võimalik selle töö täisautomatiseerimine," selgitas digiriigi andmete juht Ott Velsberg.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele