Autor: Indrek Kald • 3. november 2021

Idufirma arendab mõjuisikute andmebaasi. "See on üks peamisi võimalusi, mida meilt küsitud on"

Eesti idufirma arendab oma platvormil mõjuisikute andmebaasi, kus turundajad saavad otsida nii Instagramis kui ka TikTokis tegutsevaid suunamudijaid.
Promoty tiim, keskel firma asutaja Aleks Koha.
Foto: Kristel Pähkel

"Influencer'ite otsingu loomine tähendab meie jaoks ka kuupõhise hinnastamisega pakettide lisandumist, mis tagab meile senise kampaaniapõhise hinnastamisega võrreldes olulisemalt stabiilsema kasvu," rääkis Promoty asutaja ja juht Aleks Koha.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Rivo HabakukReklaami projektijuhtTel: 5836 1474