SEB: meie juturobot on võimeline pidama rohkem kui 150 vestlust ööpäevas
SEB panga teatel pöörduvad nende kliendid järjest rohkem juturoboti poole, mis on võimeline pidama rohkem kui 150 vestlust ööpäevas.
Pilt on illustratiivne.
Autor: Christin Hume / Unsplash
"Juturoboti eelis on see, et igapäevaselt klientidega suheldes ta samal ajal õpib ning suudab seeläbi vastata järjest keerulisematele küsimustele," selgitas SEB juhatuse liige ja jaepanganduse valdkonna juht Ainar Leppänen.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu ITuudiste iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline teema valdkonnas ei jääks märkamata.