Autor: Indrek Kald • 23. veebruar 2022

SEB: meie juturobot on võimeline pidama rohkem kui 150 vestlust ööpäevas

SEB panga teatel pöörduvad nende kliendid järjest rohkem juturoboti poole, mis on võimeline pidama rohkem kui 150 vestlust ööpäevas.
Pilt on illustratiivne.
Foto: Christin Hume / Unsplash

"Juturoboti eelis on see, et igapäevaselt klientidega suheldes ta samal ajal õpib ning suudab seeläbi vastata järjest keerulisematele küsimustele," selgitas SEB juhatuse liige ja jaepanganduse valdkonna juht Ainar Leppänen.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755