Autor: Indrek Kald • 29. märts 2022

Loe, kuidas Elisa lõi uue kõneroboti. "Praktikas mingit intelligentset suunamist ei toimunud"

Elisa Eesti võttis kasutusele juba teise kõneroboti ning kirjeldab järgnevalt, kuidas kõik tegelikud targad mudelid päriselt tööle pannakse.
Pilt on illustratiivne.
Foto: Unsplash

"Esmalt me kogusime treeningmaterjali ehk kliendid kuulsid, justkui oleks robot kõne vastu võtnud ning kirjeldasid oma pöördumise põhjuseid," selgitas Elisa erakliendiüksuse juht Mailiis Ploomann.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755