Ainult tellijatele
Autor: Indrek Kald • 29. märts 2022
Ainult tellijatele

Loe, kuidas Elisa lõi uue kõneroboti. "Praktikas mingit intelligentset suunamist ei toimunud"

Elisa Eesti võttis kasutusele juba teise kõneroboti ning kirjeldab järgnevalt, kuidas kõik tegelikud targad mudelid päriselt tööle pannakse.
Pilt on illustratiivne.
Autor: Unsplash

"Esmalt me kogusime treeningmaterjali ehk kliendid kuulsid, justkui oleks robot kõne vastu võtnud ning kirjeldasid oma pöördumise põhjuseid," selgitas Elisa erakliendiüksuse juht Mailiis Ploomann.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Ituudised.ee toetajad:
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Kent-Erik SchwedeReklaamimüügi projektijuhtTel: 509 8932