Loe, kuidas Elisa lõi uue kõneroboti. "Praktikas mingit intelligentset suunamist ei toimunud"
Elisa Eesti võttis kasutusele juba teise kõneroboti ning kirjeldab järgnevalt, kuidas kõik tegelikud targad mudelid päriselt tööle pannakse.
Pilt on illustratiivne.
Autor: Unsplash
"Esmalt me kogusime treeningmaterjali ehk kliendid kuulsid, justkui oleks robot kõne vastu võtnud ning kirjeldasid oma pöördumise põhjuseid," selgitas Elisa erakliendiüksuse juht Mailiis Ploomann.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu ITuudiste iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline teema valdkonnas ei jääks märkamata.