Autor: Indrek Kald • 11. aprill 2022

Elisa koondas tehnilised teenused ühe kaubamärgi alla. "Klient ei pea teadma, mis mure on"

Elisa koondas kõik tehnilised oskused ühtse teenusbrändi alla, mis pakub abi kõikide tehniliste küsimuste ja ka nutiseadme remondiga.
Pilt on illustratiivne.
Foto: Greg Rosenke / Unsplash

"Mitmeid aastaid on Elisa tasulise teenindusega aidanud klientidel lahendada kõiksugu tehnilisi probleeme, aga protsess on toimunud erinevate nimede alt," selgitas Elisa seadmete järelteeninduse juht Ivar Tennokese.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755