• 21.04.22, 11:42

Euronics automatiseeris tellimuse täitmiseks vajalikest töödest 80%, nüüd fookus 20% peal

Elektroonikakaupade müüja Euronics on tellimuste väljastamiseks vajalikest mehaanilistest töödest automatiseerinud ligi 80%, ülejäänud 20% lahendamine on fookuses lähiaastail.
Suuremate rikete lahendamine toimib liitreaalsusprillidega, kus süsteemi tarnijapoolse tehnikuga saab jagada pilti, heli, dokumente ja juhiseid läbi kohaliku tehniku prillide.
  • Suuremate rikete lahendamine toimib liitreaalsusprillidega, kus süsteemi tarnijapoolse tehnikuga saab jagada pilti, heli, dokumente ja juhiseid läbi kohaliku tehniku prillide.
  • Foto: Rauno Liivand
Sel nädalal tutvustatud robotladu kiirendab Euronicsi kinnitusel tellimuste täitmist 4-8 korda.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele