"Praegust majanduskeskkonda arvestades ei näinud me muud võimalust," ütles Pipedrive'i tehnoloogiajuht Agur Jõgi.
"See otsus sündis väga raske südamega pärast erinevate alternatiivide põhjalikku kaalumist," lisas ta Äripäeva teatel. Jõgi selgitas, et Pipedrive on sunnitud muutma oma äri- ja tootestrateegiat nõrgenenud majandusolukorra tõttu.
"Pean oluliseks ka rõhutada, et see samm ei mõjuta mitte kuidagi Pipedrive'i kliente ja teenuse kasutamine jätkub tavapäraselt," lisas ta. Jõgi kinnitas, et Pipedrive on sel keerulisel ajal oma töötajatele igakülgselt toeks.
Mullu kasvas ettevõtte käive võrreldes aasta varasemaga 32%, ulatudes pea 84 miljoni euroni. Kasumit teenis Pipedrive samas 2,4 miljonit võrreldes 9,6 miljoniga aasta varem. Eelmise majandusaasta aruande järgi on Pipedrive'il ligi 100 000 maksvat klienti enam kui 150 riigis.
Loe pikemalt Äripäeva veebist: