• 27.06.23, 09:44

Nortal Eesti juht Ats Albre: lepinguteni jõudmine võtab rohkem aega kui aasta tagasi

Näha on, et lepinguteni jõudmine võtab rohkem aega kui aasta tagasi, kommenteeris Nortal Eesti juht Ats Albre ettevõtte hetkeseisu.
Selleks aastaks ma suurt kasvu ei ennusta, ütleb intervjuus Nortal Eesti tegevjuht Ats Albre.
  • Selleks aastaks ma suurt kasvu ei ennusta, ütleb intervjuus Nortal Eesti tegevjuht Ats Albre.
  • Foto: Andras Kralla
Eestis oleme jätkuvalt värbamas, kuna uusi põnevaid projekte on üksjagu lisandunud, lisas ta samas.

Seotud lood

Uudised
  • 16.06.23, 13:56
Eero Tohver: IT-äridel on hea aeg kaaluda ühinemist, ka Uptime vaatab usinalt ringi
Praegu on IT-ettevõtetel hea aeg kaaluda konkurentide või partneritega ühinemist, väitis Uptime'i juht Eero Tohver.
Uudised
  • 12.06.23, 13:52
Priit Kongo: Eesti IKT-sektori palgakasv aeglustub, loodetavasti isegi radikaalselt
Aasta esimene pool on Eesti IT-äris olnud vaikne ja ka teine poolaasta ei tõota elavnemist. Kuidas neis tingimusis kasvada?
Uudised
  • 19.06.23, 08:23
IT-firma omanik: oleme väga jõudsalt palku tõstnud, sest meie tööle on rohkem nõudlust
Kui esimese kvartali SKP langust põhjendati tellimuste vähenemisega IT-äris, millest sai ka majanduse suurim pidur, siis IT-firma OÜ Iglu seda ei tunneta.
Uudised
  • 20.06.23, 17:06
Helmes: välisturul on võimalusi ja kliente ka praegu väga palju. "On põhjust rahul olla"
Langenud turunõudlus on ärimudeli tuleproov ning võimalus ettevõtte elujõulisust testida ja arendada, väitis ASi Helmes juhatuse liige Andres Kaljo.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele