• 25.07.23, 13:21

Elisa Eesti täitis AI-robotiga "kauge ja mõneti püüdmatu eesmärgi"

2018. aastast Elisa Eesti kliente abistav teenindusrobot saavutas viie aasta eest püstitatud ambitsioonika automatiseerimise eesmärgi.
Elisa Eesti erakliendiüksuse juht Mailiis Ploomann selgitamas teenindusroboti tegevust ITuudised.ee iga-aastasel suurandmete konverentsil.
  • Elisa Eesti erakliendiüksuse juht Mailiis Ploomann selgitamas teenindusroboti tegevust ITuudised.ee iga-aastasel suurandmete konverentsil.
  • Foto: Raul Mee
Elisa Eesti juhi Andrus Hiiepuu sõnul on tehisintellektil põhinev robotteenindaja aidanud vähendada töökoormust, mis on teenindusvaldkonda kummitavat pidevat tööjõupuudust arvestades eriti oluline saavutus.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.05.25, 10:14
Smart-ID, AI ja null paberit: uus tarkvara võimaldab koosolekuid pidada detailidesse takerdumata
Koosoleku pidamine tähendab rohkemat kui lihtsalt arutelu – see hõlmab päevakorra koostamist, hääletusi, otsuste dokumenteerimist ja protokollide koostamist, kusjuures aina sagedamini toimuvad nõupidamised üle veebi. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco on loonud lahenduse, mis viib koosolekute korraldamise uuele tasemele, olgu selleks aastakoosolek, avaliku sektori istung või aktsionäride üldkogu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele