• 25.07.23, 13:21

Elisa Eesti täitis AI-robotiga "kauge ja mõneti püüdmatu eesmärgi"

2018. aastast Elisa Eesti kliente abistav teenindusrobot saavutas viie aasta eest püstitatud ambitsioonika automatiseerimise eesmärgi.
Elisa Eesti erakliendiüksuse juht Mailiis Ploomann selgitamas teenindusroboti tegevust ITuudised.ee iga-aastasel suurandmete konverentsil.
  • Elisa Eesti erakliendiüksuse juht Mailiis Ploomann selgitamas teenindusroboti tegevust ITuudised.ee iga-aastasel suurandmete konverentsil.
  • Foto: Raul Mee
Elisa Eesti juhi Andrus Hiiepuu sõnul on tehisintellektil põhinev robotteenindaja aidanud vähendada töökoormust, mis on teenindusvaldkonda kummitavat pidevat tööjõupuudust arvestades eriti oluline saavutus.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 10:34
Crayon teeb keerulised AWS-i arved lihtsaks ja loogiliseks
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele