• 25.07.23, 13:21

Elisa Eesti täitis AI-robotiga "kauge ja mõneti püüdmatu eesmärgi"

2018. aastast Elisa Eesti kliente abistav teenindusrobot saavutas viie aasta eest püstitatud ambitsioonika automatiseerimise eesmärgi.
Elisa Eesti erakliendiüksuse juht Mailiis Ploomann selgitamas teenindusroboti tegevust ITuudised.ee iga-aastasel suurandmete konverentsil.
  • Elisa Eesti erakliendiüksuse juht Mailiis Ploomann selgitamas teenindusroboti tegevust ITuudised.ee iga-aastasel suurandmete konverentsil.
  • Foto: Raul Mee
Elisa Eesti juhi Andrus Hiiepuu sõnul on tehisintellektil põhinev robotteenindaja aidanud vähendada töökoormust, mis on teenindusvaldkonda kummitavat pidevat tööjõupuudust arvestades eriti oluline saavutus.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.04.25, 11:08
Crayoni 5. Küberturvalisuse Foorum: milline on küberkaitse AI ajastul?
Viimastel aastatel on küberkaitse muutunud tehnilisest probleemist strateegiliseks ärimureks. Kuna küberohud muutuvad üha keerukamateks, kasvavad ka riskid, mida need põhjustavad. 15. mail toimuv Crayoni 5. Küberturvalisuse Foorum on oluline sündmus neile, kes soovivad küberkuritegevuse vastu võitlemises samm ees püsida. Foorum toob kokku tuntumad küberkaitseeksperdid ja arvamusliidrid, kes arutlevad ettevõtteid ohustavate väljakutsete teemal ning uurivad lahendusi, mis aitavad kujundada küberkaitse tulevikku.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele