Autor: Indrek Kald • 10. august 2023

Telia Eesti müüs eraklientide meiliteenuse Norra firmale, misjärel ilmnes hulk tehnilisi probleeme

Telia Eesti müüs suvel eraklientide meiliteenuse Norra firmale. Omanikuvahetuse järel ilmnes hulk tehnilisi probleeme, mille lahendamiseks peavad kliendid tulema Telia esindusse.
Telia esindusse online.ee probleemi lahendama minnes ei pea kliendid isiklikke seadmeid kaasa võtma.
Foto: Elisa Ventur / Unsplash

"Saame loomulikult aidata oma võimaluste piires," sõnas Telia müügi- ja teenindusüksuse juht Katre Liiberg.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755