• 10.08.23, 12:33

Telia Eesti müüs eraklientide meiliteenuse Norra firmale, misjärel ilmnes hulk tehnilisi probleeme

Telia Eesti müüs suvel eraklientide meiliteenuse Norra firmale. Omanikuvahetuse järel ilmnes hulk tehnilisi probleeme, mille lahendamiseks peavad kliendid tulema Telia esindusse.
Telia esindusse online.ee probleemi lahendama minnes ei pea kliendid isiklikke seadmeid kaasa võtma.
  • Telia esindusse online.ee probleemi lahendama minnes ei pea kliendid isiklikke seadmeid kaasa võtma.
  • Foto: Elisa Ventur / Unsplash
"Saame loomulikult aidata oma võimaluste piires," sõnas Telia müügi- ja teenindusüksuse juht Katre Liiberg.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele