• 21.03.24, 11:38

Pea pooled eestlased kardavad, et tehisintellekt võib võtta neilt töö

Tehisintellekti kiire areng ja selle võimalik mõju tööturule tekitab inimestes muret, näitab enam kui tuhande eestlase küsitlus.
Kuigi tehisintellekti võimalused on olemas, pole need keskealiste töötajate seas veel laialdaselt kasutusel (pilt on illustratiivne).
  • Kuigi tehisintellekti võimalused on olemas, pole need keskealiste töötajate seas veel laialdaselt kasutusel (pilt on illustratiivne).
  • Foto: Pexels
Kui paljud vastanuist ise AI abi kasutavad ning kui suur hulk inimesist kardab oma töökoha kadumist tänu tehisarule?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele