Tehisintellektil põhinev juturobot ChatGPT tegi Äripäevas ajalugu ning tõi ettevõttele esimese ostu.

- Kuidas mõjutada ChatGPT-d nii, et see pakuks lahendusena välja sinu toodet?
- Foto: Emiliano Vittoriosi / Unsplash
“Google annab ostuga kaasa UTM-parameetri, mis näitab seda, kust sessioon alguse sai. Me näeme Google Analyticsist, et üks selline ost on meil tulnud, mille teekond on saanud alguse ChatGPTst,” selgitas Äripäeva turundusjuht Keit Alev.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Koosoleku pidamine tähendab rohkemat kui lihtsalt arutelu – see hõlmab päevakorra koostamist, hääletusi, otsuste dokumenteerimist ja protokollide koostamist, kusjuures aina sagedamini toimuvad nõupidamised üle veebi. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco on loonud lahenduse, mis viib koosolekute korraldamise uuele tasemele, olgu selleks aastakoosolek, avaliku sektori istung või aktsionäride üldkogu.