Tehisintellektil põhinev juturobot ChatGPT tegi Äripäevas ajalugu ning tõi ettevõttele esimese ostu.

- Kuidas mõjutada ChatGPT-d nii, et see pakuks lahendusena välja sinu toodet?
- Foto: Emiliano Vittoriosi / Unsplash
“Google annab ostuga kaasa UTM-parameetri, mis näitab seda, kust sessioon alguse sai. Me näeme Google Analyticsist, et üks selline ost on meil tulnud, mille teekond on saanud alguse ChatGPTst,” selgitas Äripäeva turundusjuht Keit Alev.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.