Tehisintellektil põhinev juturobot ChatGPT tegi Äripäevas ajalugu ning tõi ettevõttele esimese ostu.

- Kuidas mõjutada ChatGPT-d nii, et see pakuks lahendusena välja sinu toodet?
- Foto: Emiliano Vittoriosi / Unsplash
“Google annab ostuga kaasa UTM-parameetri, mis näitab seda, kust sessioon alguse sai. Me näeme Google Analyticsist, et üks selline ost on meil tulnud, mille teekond on saanud alguse ChatGPTst,” selgitas Äripäeva turundusjuht Keit Alev.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Üha rohkem inimesi töötab hübriidrežiimis ehk kontoris viibimise ja kodus töötamise vaheline piir on hägustunud. Sellega koos muutuvad üha paindlikumaks ka töötamiseks vajalikud lahendused. Üheks uuenduseks on tõsta veebikoosolekute ja sündmuste korraldamise tehnilist kvaliteeti ning tõhusust, ent milliseid võimalusi lähitulevik pakub?