• 23.01.25, 14:01

IT-firma Finest hakkas pakkuma e-kaubanduse sektorile auditi teenust

IT-ettevõte Finest hakkas pakkuma e-kaubanduse firmadele auditi teenust, et nood saaks hinnata oma vastavust peagi jõustuvale seadusele.
Viimane aeg on kaardistada veebikeskkonna hetkeseis ja lahendamist vajavad kitsaskohad, kinnitas Finesti valdkonnajuht Rauno Raid.
  • Viimane aeg on kaardistada veebikeskkonna hetkeseis ja lahendamist vajavad kitsaskohad, kinnitas Finesti valdkonnajuht Rauno Raid.
  • Foto: Karen Härms
Nii valmiv raport on omakorda alusdokument, millega pöörduda e-poe keskkonna arendaja või arenduspartneri poole puuduste kõrvaldamiseks.

Seotud lood

Uudised
  • 11.01.23, 13:49
Digikeskkondade ligipääsetavuse nõuded laienevad ka osale erasektorist
Lähiaastail laienevad avalikust sektorist tuntud digikeskkondade ligipääsetavuse nõuded ka osale erasektorist.
Uudised
  • 19.01.22, 10:00
Uuring: avaliku sektori veebilehtedel ja rakendustes esineb palju probleeme
Eesti avaliku sektori veebilehtedel ja rakendustes esineb hulganisti kitsaskohti, mistõttu võivad need olla raskesti kasutatavad.
Uudised
  • 06.01.23, 13:26
"Rõõmustamiseks on veel vara – paljud kitsaskohad vajavad siiski tähelepanu"
Kuigi üldjuhul on avaliku sektori e-teenused, veebid ja mobiilirakendused digiligipääsetavad ja kasutatavad kõigile, tuvastas tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve amet mitmesuguseid puudujääke.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele