• 06.03.25, 22:23

Elisa sulges ajutiselt iseteeninduse, mida tabas tehniline rike

Täna umbes kell 20 tabas Elisa Eesti iseteeninduskeskkonda tehniline rike, mis takistas klientidel teenuse kasutamist ning võidi ka kuvada valesid sisselogimise andmeid.
Õhtul alanud rikke põhjus ja täpne ulatus on selgitamisel, teatas Elisa meediale.
  • Õhtul alanud rikke põhjus ja täpne ulatus on selgitamisel, teatas Elisa meediale.
  • Foto: Jake Farra
Probleemi lahendamise ajaks sulges Elisa ajutiselt iseteeninduse kõigile klientidele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 10:34
Crayon teeb keerulised AWS-i arved lihtsaks ja loogiliseks
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele