• 06.03.25, 22:23

Elisa sulges ajutiselt iseteeninduse, mida tabas tehniline rike

Täna umbes kell 20 tabas Elisa Eesti iseteeninduskeskkonda tehniline rike, mis takistas klientidel teenuse kasutamist ning võidi ka kuvada valesid sisselogimise andmeid.
Õhtul alanud rikke põhjus ja täpne ulatus on selgitamisel, teatas Elisa meediale.
  • Õhtul alanud rikke põhjus ja täpne ulatus on selgitamisel, teatas Elisa meediale.
  • Foto: Jake Farra
Probleemi lahendamise ajaks sulges Elisa ajutiselt iseteeninduse kõigile klientidele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.05.25, 10:14
Smart-ID, AI ja null paberit: uus tarkvara võimaldab koosolekuid pidada detailidesse takerdumata
Koosoleku pidamine tähendab rohkemat kui lihtsalt arutelu – see hõlmab päevakorra koostamist, hääletusi, otsuste dokumenteerimist ja protokollide koostamist, kusjuures aina sagedamini toimuvad nõupidamised üle veebi. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco on loonud lahenduse, mis viib koosolekute korraldamise uuele tasemele, olgu selleks aastakoosolek, avaliku sektori istung või aktsionäride üldkogu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele