• 04.06.25, 10:39

Eesti IT-firma juht: ma ei arva, et AI peaks värbamise mahtudele mõju avaldama

Mõni Eesti IT-firma on deklareerinud, et nad enam juniore ei palka. Mis mõju on tehisaru üha laiemal levikul värbamisele?
Ka tehisintellekti toetatud arendusprotsessid vajavad häid spetsialiste – tehisaru on siiski tööriist (pilt on illustratiivne).
  • Ka tehisintellekti toetatud arendusprotsessid vajavad häid spetsialiste – tehisaru on siiski tööriist (pilt on illustratiivne).
  • Foto: Pexels
“Meie strateegia osaks on hetkel kasv, mis tähendab arusaadavalt uute talentide leidmist ja värbamist. Seega meie kindlasti ei ole AI-st lähtuvalt endale selliseid piire seadnud ega pea seda ka mõistlikuks,” vastas ASi Finest juht Jan Urva.

Seotud lood

Uudised
  • 02.06.25, 14:56
IT-firma juht: tarkvaraarendaja oskus AI-ga sisukalt suhelda muutub üha olulisemaks
Kui värbamisel hindavad IT-ettevõtted kandidaatide oskust tehisaru tööriistu kasutada ning huvi end täiendada, siis tegelikult on AI juba oluliselt muutnud tarkvaraarendajate tööviisi.
Uudised
  • 02.06.25, 16:56
Ivo Suursoo: teadmatusest ajendatud vastasseis tekitab kergemal kujul masendust
Eesti ärikeskkonnas pole laiemalt veel aru saadud, mis võimalusi IT üldse loob, kommenteeris Oixio juht Ivo Suursoo üht kõige negatiivsemat muutust IT-turul.
Uudised
  • 02.06.25, 17:14
Kuidas juhtida muutusi ja mitte kaotada fookust? Vastavad endised tehnoloogiajuhid
Kolme endise tehnoloogiajuhi ja nüüdse tegevjuhi arutelu keskseks teemaks kujunes agiilsus ja tootejuhtimine suurorganisatsioonis.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele