• 29.07.25, 12:46

TEHIK arendab töövaidluste jaoks uut ja mugavat e-teenust

Tervise ja Heaolu Infosüsteemide Keskus (TEHIK) arendab uut e-teenust, mis muudab töövaidluste lahendamise oluliselt sujuvamaks ja inimlikumaks.
Tervise ja Heaolu Infosüsteemide Keskuse töö- ja kesksete teenuste valdkonna juht Rainer Rohtla
  • Tervise ja Heaolu Infosüsteemide Keskuse töö- ja kesksete teenuste valdkonna juht Rainer Rohtla
  • Foto: Marek Metslaid
Tööinspektsioonile (TI) esitatud töövaidluste arv on viimastel aastatel tõusuteel, ulatudes 2024. aastal 2411 avalduseni. Paraku on töövaidlus ebameeldiv kogemus, millele vananenud tehnoloogia lisab ebavajalikku keerukust, kirjutab Tervise ja Heaolu Infosüsteemide Keskuse töö- ja kesksete teenuste valdkonna juht Rainer Rohtla.

Seotud lood

Uudised
  • 13.01.21, 11:47
Kolm tarkvarafirmat võitsid viie miljoni eurose riigihanke
Kolm Eesti tarkvarafirmat võitsid viie miljoni euro suuruse riigihanke uue andmeregistri arendamiseks.
Uudised
  • 08.01.24, 10:06
Taakvara häirib peretoetuste väljamaksmist. Riik: paraku tekib ettenägematuid probleeme
Aegunud IT-lahendusest tingitud tehnilise probleemi tõttu hilineb 1220 inimese peretoetuse- ja/või vanemahüvitise väljamaksmine.
Uudised
  • 05.12.24, 17:37
Riik loob uue IT-maja. “Seniste teenustega pole rahul ei kliendid ega asutuste juhid”
Senisele viiele ministeeriumite IT-majale lisaks loob riik veel ühe IT-maja, mis hakkab pakkuma teenuseid kõigile oma valitsemisala asutustele.
Uudised
  • 04.07.24, 13:44
TEHIK otsib partnereid digipöörde koolituste läbiviimiseks, üks peateema on AI
Tervise ja heaolu infosüsteemide keskus (TEHIK) otsib hankega partnerid, kes viiksid läbi kolm erinevat digipöörde koolitust kogu sotsiaalministeeriumi valitsemisala asutuste töötajatele.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele