Uberist võib saada autotootjate hirm

Uber
Uber võib tulevikus mõjutada ka autotootjate äri.

Kuigi USAs märkis september viimase kümne aasta rekordilisimat automüügikuud, selgub uuest uuringust, et Uberi turuletulek on märgatavalt muutnud ameeriklaste suhtumist auto ostmisse, vahendab CNBC.

Konsultatsioonifirma Magid Advisorsi uuringust selgub, et Uberi kasutamine on kasvanud märkimisväärselt. Uuringu tarbeks küsitleti 2400 inimest ning selgub, et kui möödunud aastal kasutas Uberit vaid neli protsenti vastanutest, siis tänavuseks on näitaja tõusnud juba 17 protsendini.

Küsitlusele vastajatelt päriti ka selle kohta, kas Uber võib muuta nende suhtumist isikliku auto ostmisesse. 22 protsenti vastanutest, kes olid viimase poole aasta jooksul Uberi teenuseid kasutanud, märkisid, et plaanivad isikliku auto ostu edasi lükata.

Magid Advisorsi president Mike Vorhaus uskus, et inimeste suhtumine Uberisse võib hakata tulevikus kajastuma ka automüüginumbrites.

Mõistagi võib Uber kaasa tuua ka vastupidise efekti – inimesed hakkavad Uberi tõttu üha rohkem autosid soetama. Teadaolevalt annavad osad autopoed Uberi autojuhtidele isegi lisasoodustust.

Vorhaus uskus, et selle küsitluse tulemusi võib üle kanda vähemalt kolmele-neljale miljonile inimesele, kes lükkavad autoostu Uberi tõttu edasi.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi ITuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

TTÜ otsib IT ARENDUSJUHTI

Tallinna Tehnikaülikool

12. detsember 2017

Derivco is looking for a TECHNICAL WRITER

Derivco Estonia OÜ

15. detsember 2017

Arvamused

Teabevara