Ettevõtte esindaja sõnul asub sotsiaalvõrgustik tulevast aastast juurutama "kohalikku müügistruktuuri", mille kohaselt tasutakse reklaamituludega kaasnevad maksud edaspidi vastavale tegevusriigile.
Varem on Facebook kohalikke makse hoolega vältinud, suunates tulud hoopis oma Iirimaal asuvasse tütarfirmasse. See praktika on toonud firmale aga ohtralt kriitikat. Möödunud aastal tabas Facebooki avalikkuse nördimus, kui selgus, et ettevõtte maksis 2014. aastal Ühendkuningriigile maksudena kõigest 6128 dollarit. USAs on jätkuvalt käimas vaidlus Facebooki ja sealse maksuameti vahel, mille tagajärjel võib sotsiaalvõrgustik olla kohustatud maksma saamata jäänud maksude pealt riigile 5 miljardit dollarit.
Facebooki finantsjuhi Dave Wehneri sõnul loodetakse muudatused ellu viia 2018. aasta jooksul. Uus süsteem puudutab vaid riike, kus Facebookil on ametlik esindus.
Allikas: Äripäev