Facebooki muudatus vähendab ettevõtete postituste levikut

Äripäeva digiturunduse osakonna juht Andrus Kiisküla.
Äripäeva digiturunduse osakonna juht Andrus Kiisküla.

Äripäeva digiturunduse osakonna juhi Andrus Kiisküla sõnul vähendab Facebooki lubatav muudatus ettevõtete postituste levikut.

Eile hõikas Facebook välja värske uudisvoo muudatuse, mis on juba paljudel tekitanud ärevust ja küsimusi, kirjutas Kiisküla oma blogis. Pealkirjad nagu “Facebook ZERO?”“The news feed change is big”"RIP Facebook news feed for publishers" aitavad sellele kindlasti kaasa.

Kiisküla märkis, et ideaalis peaks see muudatus tooma inimesi lähemale nende sõprade ja pereliikmete kirjutatud tähendusrikastele postitustele, ja küsis, paljudes peades kerkinud küsimuse: mida see tähendab ettevõtte Facebooki-lehele?

"Suure tõenäosusega sinu lehe postituste levik väheneb veelgi," andis ta ka lohutu vastuse, lisades, et postituste leviku vähenemise pärast ei ole vaja suure tõenäosusega väga muretseda, kui sinu loodud sisule reageeritakse ja seda just sõpradevahelistes diskussioonides.

Loe pikemalt Äripäevast.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi ITuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

TALLINNA LINNAKANTSELEI otsib PEASPETSIALISTI

Tallinna Linnakantselei

25. oktoober 2018

PWC ÄRINÕUSTAMISE ÜKSUS otsib IT-VALDKONNA KONSULTANTI

PricewaterhouseCoopers AS

22. oktoober 2018

DERIVCO is looking for an ANIMATOR

Derivco Estonia OÜ

17. november 2018

Teabevara