Autorid: Äripäev, Редакция специальных проектов Äripäev • 12. jaanuar 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Facebooki muudatus vähendab ettevõtete postituste levikut

Äripäeva digiturunduse osakonna juht Andrus Kiisküla.
Foto: Raul Mee
Äripäeva digiturunduse osakonna juhi Andrus Kiisküla sõnul vähendab Facebooki lubatav muudatus ettevõtete postituste levikut.

Eile hõikas Facebook välja värske uudisvoo muudatuse, mis on juba paljudel tekitanud ärevust ja küsimusi, kirjutas Kiisküla oma blogis. Pealkirjad nagu “Facebook ZERO?”“The news feed change is big”"RIP Facebook news feed for publishers" aitavad sellele kindlasti kaasa.

Kiisküla märkis, et ideaalis peaks see muudatus tooma inimesi lähemale nende sõprade ja pereliikmete kirjutatud tähendusrikastele postitustele, ja küsis, paljudes peades kerkinud küsimuse: mida see tähendab ettevõtte Facebooki-lehele?

"Suure tõenäosusega sinu lehe postituste levik väheneb veelgi," andis ta ka lohutu vastuse, lisades, et postituste leviku vähenemise pärast ei ole vaja suure tõenäosusega väga muretseda, kui sinu loodud sisule reageeritakse ja seda just sõpradevahelistes diskussioonides.

Loe pikemalt Äripäevast.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755