• 22.09.20, 17:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Haigekassa tulevik: robot küsib inimeselt infot ja teeb ka järeldusi

Riik võib tulevikus rahastada ka selliseid raviteenuseid, mida teostatakse suures osas digivahenditega, kinnitab haigekassa juhatuse liige Karl-Henrik Peterson.
Haigekassa juhatuse liige Karl-Henrik Peterson.
  • Haigekassa juhatuse liige Karl-Henrik Peterson.
  • Foto: Eesti Haigekassa
"Eesmärgiks on see, et masin võimaldaks inimesel paremat tööd teha ja rakendada oma kogemust ning teadmisi parimal viisil, jättes lihtsamad ülesanded automatiseeritud süsteemidele," selgitab ta ja lisab, et nutikate süsteemide katsetusi Eestis juba tehakse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 10:34
Crayon teeb keerulised AWS-i arved lihtsaks ja loogiliseks
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele