Autor: Merli Üle, Elisa äriarenduse valdkonna juht • 5. aprill 2021
Ainult tellijatele
Nähtamatute teenuste võidukäik keset pandeemiat. Ka valdkondades, kus see tundus võimatu
Viimane aasta on andnud suurepärase võimaluse kastist välja mõelda, kuidas pakkuda teenuseid siis, kui enam pole võimalik kliendiga kohtuda, väidab Elisa Eesti äriarenduse valdkonna juht Merli Üle ning lisab, et nn nähtamatute teenuste pakkumine on uus normaalsus.
Elisa Eesti äriarenduse valdkonna juht Merli Üle.
Autor: Elisa Eesti
Suurepärane on näha, et seda suudeti teha nii mitmeski valdkonnas, kus esmapilgul tundus see täiesti võimatu, selgitab ta.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu ITuudiste iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline teema valdkonnas ei jääks märkamata.