Ainult tellijatele
Autor: Merli Üle, Elisa äriarenduse valdkonna juht • 5. aprill 2021
Ainult tellijatele

Nähtamatute teenuste võidukäik keset pandeemiat. Ka valdkondades, kus see tundus võimatu

Viimane aasta on andnud suurepärase võimaluse kastist välja mõelda, kuidas pakkuda teenuseid siis, kui enam pole võimalik kliendiga kohtuda, väidab Elisa Eesti äriarenduse valdkonna juht Merli Üle ning lisab, et nn nähtamatute teenuste pakkumine on uus normaalsus.
Elisa Eesti äriarenduse valdkonna juht Merli Üle.
Autor: Elisa Eesti

Suurepärane on näha, et seda suudeti teha nii mitmeski valdkonnas, kus esmapilgul tundus see täiesti võimatu, selgitab ta.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Ituudised.ee toetajad:
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Kent-Erik SchwedeReklaamimüügi projektijuhtTel: 509 8932
Kertu KarnerIT konverentside projektijuhtTel: 553 7112