Autor: Merli Üle, Elisa äriarenduse valdkonna juht • 5. aprill 2021
Ainult tellijatele

Nähtamatute teenuste võidukäik keset pandeemiat. Ka valdkondades, kus see tundus võimatu

Viimane aasta on andnud suurepärase võimaluse kastist välja mõelda, kuidas pakkuda teenuseid siis, kui enam pole võimalik kliendiga kohtuda, väidab Elisa Eesti äriarenduse valdkonna juht Merli Üle ning lisab, et nn nähtamatute teenuste pakkumine on uus normaalsus.

Elisa Eesti äriarenduse valdkonna juht Merli Üle.
Autor: Elisa Eesti

Suurepärane on näha, et seda suudeti teha nii mitmeski valdkonnas, kus esmapilgul tundus see täiesti võimatu, selgitab ta.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Ituudised.ee toetajad:
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Erkki VilippReklaamimüügi projektijuhtTel: 517 7736
Kertu KarnerIT konverentside projektijuhtTel: 553 7112