Metaversum on jõudnud patiseisu: selleks, et ettevõtted investeeriksid metaversumisse, on peamiseks eelduseks tarbijate huvi kasv. Tarbijate huvi aga väheneb.
KPMG hiljutine küsitlus tehnoloogiasektori suurfirmade juhtidele kinnitas, et kuigi enamus juhtidest on kindlad metaversumi tohutus mõjus tarbijatele ja ettevõtetele, on peapõhjus, miks nad ei investeeri ise sellesse, tarbijate vähene huvi.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.