• 03.01.25, 10:05

Kuidas luua kliendisuhet, kui teenuseosutaja ja tellija IT kompetents erineb liiga palju?

Terves kliendisuhtes on võimalik panna ka väga erinevad veregrupid klappima, usub IT-ettevõtte Finest valdkonnajuht Anneli Undrest.
Kui projekti alguses lahkarvamused lahendamata jätta, võivad need projekti ka seisata, kinnitab Finesti valdkonnajuht Anneli Undrest.
  • Kui projekti alguses lahkarvamused lahendamata jätta, võivad need projekti ka seisata, kinnitab Finesti valdkonnajuht Anneli Undrest. Foto: Karen Härms
Veregruppide klappimine ei tähenda, et partnerid on iseloomu või maailmavaate poolest sarnased – teatavasti ei valita ei avalikus ega erasektoris partnereid iseloomu järgi, lisas ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 06.12.24, 13:34
Tehnoloogia, protsessid. Kui tugev on sinu ettevõte kui “maja”?
Kujuta ette, et sinu ettevõte on nagu maja, mis peab vastu vihmale, tormile ja ajahambale. Selle tugevus sõltub vundamendist, kandvatest seintest ja katusest. Kui mõni neist pole paigas, võib maja muutuda ebastabiilseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele