• 03.01.25, 10:05

Kuidas luua kliendisuhet, kui teenuseosutaja ja tellija IT kompetents erineb liiga palju?

Terves kliendisuhtes on võimalik panna ka väga erinevad veregrupid klappima, usub IT-ettevõtte Finest valdkonnajuht Anneli Undrest.
Kui projekti alguses lahkarvamused lahendamata jätta, võivad need projekti ka seisata, kinnitab Finesti valdkonnajuht Anneli Undrest.
  • Kui projekti alguses lahkarvamused lahendamata jätta, võivad need projekti ka seisata, kinnitab Finesti valdkonnajuht Anneli Undrest.
  • Foto: Karen Härms
Veregruppide klappimine ei tähenda, et partnerid on iseloomu või maailmavaate poolest sarnased – teatavasti ei valita ei avalikus ega erasektoris partnereid iseloomu järgi, lisas ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.06.25, 16:09
Rally Board 65 tõstab videokoosolekute kvaliteedi uutesse kõrgustesse
Üha rohkem inimesi töötab hübriidrežiimis ehk kontoris viibimise ja kodus töötamise vaheline piir on hägustunud. Sellega koos muutuvad üha paindlikumaks ka töötamiseks vajalikud lahendused. Üheks uuenduseks on tõsta veebikoosolekute ja sündmuste korraldamise tehnilist kvaliteeti ning tõhusust, ent milliseid võimalusi lähitulevik pakub?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele