• 21.01.25, 23:50

Hinnatõusu peale suruva Telia sõnum klientidele: vaikimine on seekord nõusolek

Telia Eesti surub mitmesajale tuhandele kliendile peale hinnatõusu, pakendades seda sõnumit kiirema ja parema teenuse rüüsse.
Põhiküsimus on Eesti suurima telekomi käitumine oma soovitud hinnatõusu kommunikeerimisel, leiab ITuudiste juht Indrek Kald.
  • Põhiküsimus on Eesti suurima telekomi käitumine oma soovitud hinnatõusu kommunikeerimisel, leiab ITuudiste juht Indrek Kald.
  • Foto: Raul Mee
Kes nende e-kirju ei märka, neisse ei süvene või seda kommentaari ei loe, hakkabki enesele ootamatult maksma kõrgemat kuutasu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 10:34
Crayon teeb keerulised AWS-i arved lihtsaks ja loogiliseks
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele