• 31.01.19, 18:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nokia aktsia langeb tulemustele vaatamata

Nokia hoiatas, et 2019. aasta alguses tuleb kasv aeglane, aga aasta teises pooles läheb 5G-mobiilivõrkude tehnoloogial paremini, vahendab Reuters.
Nokia president ja tegevjuht Rajeev Suri esinemas kongressil Mobile World Barcelonas.
  • Nokia president ja tegevjuht Rajeev Suri esinemas kongressil Mobile World Barcelonas.
  • Foto: Yves Herman
Ühtlasi teatas ettevõte neljanda kvartali tulemused, nii kasum kui ka käive olid oodatust paremad.
“Me ootame, et 2019. aasta esimene pool tuleb pehme, millele järgneb tunduvalt tugevam teine poolaasta,” ütles tegevjuht Rajeev Suri oma avalduses.
Soome ettevõte teatas, et uus 5G-mobiilivõrkude tehnoloogia aitab ettevõtte kiiresti kasvama panna. Investorid keskendusid aga eelkõige esimese poolaasta prognoosidele, millega ei oldud rahul. Aktsia reageeris 6protsendilise langusega.

Artikkel jätkub pärast reklaami

“Ebakindlust oli prognoosides veidi rohkem, kui ma ootasin, aga suur pilt on jätkuvalt sama. Turg taastub 5G-tehnoloogia toel hästi ning 2020. aasta eesmärkide poole liigutakse,” ütles uuringufirma Inderesi analüütik Mikael Rautanen. “Üleüldiselt oli neljas kvartal ootuspäraselt hea.”
Mobiilivõrkudetööstusel pole viimastel aastatel hästi läinud, sest 4G-võrkude müük jõudis tippu kümnendi keskpaigas. Tõsi, nüüd on hakatud võrke 5Gga uuesti uuendama, mis peaks nõudlusele hoo sisse andma.
Nokia neljanda kvartali tegevuskasum tõusis 12 protsenti, 1,12 miljoni euroni, millega ületati analüütikute prognoose. Ettevõte prognoosib, et 2019. aasta kasum aktsia kohta tuleb 0,25–0,29 eurot, millega ületati samuti analüütikute ootusi. 2020. aastaks prognoositakse juba 0,37–0,42 euro suurust kasumit.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele