• 26.03.19, 21:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uber ostab rivaali Lähis-Ida turgudel

Globaalne sõidujagamisfirma Uber teatas, et ostab rivaali Careemi 3,1 miljardi dollari eest, et parandada enne aktsiate avalikku esmaemissiooni oma positsiooni Lähis-Ida turgudel, vahendab Reuters.
Uber
  • Uber
  • Foto: Pixabay
Uber andis teada, et ta maksab Careemi täisosaluse eest 1,4 miljardit dollarit rahas ning 1,7 miljardi dollari ulatuses konverteeritavates võlakirjades. Kauaoodatud tehing lõpetab üle üheksa kuu kestnud läbirääkimiste maratoni.
Konverteeritavad võlakirjad on võimalik Uberi aktsiateks konverteerida 55-dollarilise hinna pealt ühe Uberi aktsia vastu, mis tähendab 13%-list tõusu, võrreldes Uberi aktsia hinnaga viimasel raha kaasamise voorus rohkem kui aasta tagasi.
Tehing peaks osapoolte sõnul lõpule jõudma 2020. aasta esimesel kvartalil, mis tähendab, et Careemi tulemusi ei arvestada Uberi tulemustesse sisse börsil oleku esimestel kvartalitel. Uber peaks aktsiate avaliku emissiooni tegema aprillis, vähemalt 100 miljardi dollarilise väärtuse pealt.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Reutersi sõnul on tehing Uberi jaoks väga oluline, arvestades sellega, et Uberi globaalselt domineeriv positsioon seati küsimärgi alla, kui firma on suurte kahjumite tõttu müünud oma ärid Hiinas, Venemaal ja Kagu-Aasias.
Allikas: Äripäev

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele