9. juuni 2016
Jaga lugu:

Seadmesoetuse teenus säästab töövahenditelt 50–75%

Foto: Telia pildipank

Telia Eesti pakub äriklientidele mobiiltelefoni, tahvelarvuti ja sülearvuti soetamiseks uut lahendust, kus osa töövahendi ostuhinnast saab tasuda tööandja ja ülejäänud töötaja. Ettevõtte seadmesoetuse teenus annab tööandjale võimaluse toetada töövahendite ostmist ning töötaja saab valida just endale sobiliku telefoni või arvuti.

Kirjutas Gerli Ramler

Seadmesoetuse teenusest räägib Teliast Jane Jalasto.

Telia Eestis on selline seadmesoetuse kontseptsioon ettevõtte sees kasutusel juba kolmandat aastat ja töötajad on selle väga positiivselt vastu võtnud. Nii tekkiski idee pakkuda seda teenust välistele partneritele, sest ettevõtte jaoks kaasneb seadmeteenusega palju võite:

Töövahendite soetamiseks kulub märgatavalt vähem rahalisi vahendeid (keskmiselt 50–75% vähem).Soetusprotsess on lihtne, mugav ja kiire ning raamatupidamine ei pea tegelema üksikjuhtumite ega kuluaruannetega.Töötajale pakutakse nüüdisaegset lahendust, mis arvestab seadmete puhul iga töötaja soovidega ega suru peale ühte konkreetset mudelit.Töövahendite eest kannab hoolt ja vastutust iga töötaja ise, seadmete purunemise ja riknemise kulu on tema kanda.Ettevõtetel on võimalik lihtsalt reguleerida töövahendite liiki ja mudeleid, soodustusi ja töötajate hulka, kellele soodustused kehtivad.

Teenus käib mugavalt e-poe kaudu

Teenuse kasutamine on mugav ja lihtne nii ettevõttele kui ka töötajale, kes lõplikult seadme soetab, kuna limiitide ja kasutajate seadistamine ning tehingu vormistamine toimub Telia e-poes.

Seadmeteenuse seadistamine ja ostuprotsess toimub nii:

Ettevõtte esindaja logib Telia e-poodi sisse ja märgib ettevõtte töötajad, kellele kehtib limiit, lisades limiidi summa ja kui kaua see kehtib. Limiidi saab kehtestada Teliaga kokkulepitud seadmele: mobiiltelefoni, tahvelarvuti, sülearvuti, lisaseadme jms soetamiseks.Ettevõtte töötaja logib Telia e-poodi kliendi ehk endana sisse, näeb talle kehtestatud limiite ja saab osta sobivad seadmed limiidi võrra odavamalt. Kui seade on kallim kui ette nähtud limiit, siis saab kasutaja tasuda ülejäänud summa pangalingi kaudu või järelmaksuga. Seadme omanikuks jääb töötaja. Iga kuu lõpus saadab Telia ettevõttele koondarve, kus on välja toodud detailne info seadme soetanud töötajate ja kasutatud summade kohta.

Jaga lugu:
Seotud lood
Kõik seotud lood
ITUUDISED UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Ituudised uudised igal nädalal enda postkasti.

Ituudised.ee toetajad:

Enimloetud
Aali Lilleorg
Aali LilleorgtoimetajaTel: 505 3172aali@ituudised.ee
Ana Madismäe
Ana Madismäereklaamimüügi projektijuhtTel: 545 60 150Ana.Madismae@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt