Mullu Elisa ja MindTitani ühisprojektina tööd alustanud tehisintellektil põhineva teenindusroboti Annika arendus jõudis järgmisesse etappi ning nüüd võtab ta kõnekeskuses vastu ka kliendikõnesid.
Euronics sai kanaliülese teenindusplatvormi
IT-firma Datafox juurutas koduelektroonika müüjal Euronicsil kanaliülese klienditeeninduse platvormi, mis lubab ühtselt lahendada eri suhtluskanalite kliendipöördumisi.
Tele2 lõpetab paljude teenustasude ja trahvide küsimise
Tele2 lõpetab paljude teenustasude ja leppetrahvide küsimise ning hakkab seniseid tasulisi teenuseid ilma rahata jagama, millega siiani teeniti igas kuus kümneid tuhandeid eurosid.
Tehniline viga halvas klientide suhtluse Elisaga
Eelmisel nädalal ei jõudnud Elisa Eestis tekkinud tehnilise vea tõttu osade klientide saadetud e-kirjad ettevõtteni ning on jäänud seetõttu vastuseta.
Homme Äripäeva raadios: IT-spetsialistide värbamisest ja IT-hangetest
Homsesse saatepäeva mahub mureküsimus IT-spetsialistide värbamisest, probleemid IT-hangetega, oskus tööl õnnelik olla ja nõuanded, kuidas head teenindust luua.
Elisa mitmendat aastat eraklientide turu liider
Elisa on Eestis juba mitmendat aastat turuliider eraklientide mobiilside valdkonnas, selgub Turu-uuringute ASi andmeist.