• 23.09.24, 13:26

Telia jäi suvel kliente teenindades hätta. “Võtame selle õppetunni endaga kaasa”

Suur hulk kliente on pea iga ettevõtja unistus, ent nende teenindamiseks peab ka valmis olema. Eesti suurim telekom Telia jäi hiljuti ses osas hätta.
Telia mobiilivõrgu osakonna juht Oliver Lekk.
  • Telia mobiilivõrgu osakonna juht Oliver Lekk.
  • Foto: Telia Eesti
Suvistel väliüritustel tarbivad inimesed väga suures koguses mobiilset internetti ning samal ajal tehakse ka tuhandeid mobiilikõnesid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 10:34
Crayon teeb keerulised AWS-i arved lihtsaks ja loogiliseks
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele