Septembris uuringufirma Dive poolt läbiviidud valdkonnauuring hindas kõigi Baltimaade telekomiettevõtete teeninduse kvaliteeti.

- Teeninduse kitsaskohaks Eestis on sarnaselt eelmisele aastale lisamüügi tegemine (pilt on illustratiivne).
- Foto: Unsplash
Selleks kasutati testostude ehk mystery shopping meetodit, mille käigus külastati Tallinnas, Tartus, Pärnus, Narvas, Viljandis ja Rakveres telekomide esindusi.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.