• 02.11.06, 11:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Levira saab maapealse digiTV monopoliks

Täna võttis valitsus vastu elektroonilise side seaduse ja ringhäälinguseaduse muutmise seaduse eelnõu, mis näeb ette, et esimesed kolm üle-Eestilist sagedusluba digitelevisiooni jaoks antakse välja AS Levirale.
Konkurentsiamet andis oktoobri lõpus loa koonduda firmadel Starman ja Levira, mille tulemusel moodustub uus ettevõte Eesti Digitelevisiooni AS.
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi teatas, et kui tekib lisasagedusi siis ülejäänud sageduslubade jagamise elektroonilise side seaduse alusel otsustab Sideamet.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Levirale pannakse ka kohustus arendada üleriigiline saatjatevõrgustik kolme võrguna hiljemalt 2010 aastaks. Levira välja valimise põhjuseks on olemasolev täielik infrastruktuur ja oskusteave, et saavutada üleminek kõige kiiremini ja kõige odavamalt. Kolme võrgu rajamine tagab vähemalt 25 erinevat kanalit.
Kuni 2012. aastani eksisteerivad analoog- ja digi-TV paralleelselt, misjärel minnakse järkjärgult üle ainult digitaalsele televisioonile.
Üleminekul digitaaltelevisioonile tuleb ette näha periood, kus korraga töötavad nii vana, kui ka uus tehnoloogia, et võimaldada vaatajate sujuvat üleminekut uuele tehnoloogiale. Kahe tehnoloogia üheaegne tööshoidmine toob endaga kaasa nii sagedusressursi ebaefektiivse kasutuse kui ka lisakulutusi programmide paralleelseks edastamiseks. Eesti kavatseb täielikult üle minna digitaalsele televisioonile 2012. aastal Seetõttu on oluline ülemineku võimalikult lühike aeg.
AS Levira on Eesti riigile (51%) ja Prantsusmaa firmale TDF (49%) kuuluv ettevõte, mille ülesandeks on tele- ja raadioprogrammide edastamine maapealsete saatjate kaudu.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele