Tavalisest telerist saab lähiajal ka suhtlusvahend
ja selle abil saab helistada, ütles IT-konverentsil Fookus Elisa juhatuse liige
Andrus Hiiepuu.
"Üsna varsti saab tavaliseks see, et sulle öeldakse – televiisor heliseb, võta kõne vastu. Olgu selleks siis konverentskõne või videokõne," kirjeldas ta.
Hiiepuu sõnul hakkab Elisa järgmisel aastal pakkuma ka digi-TV teenust. „Praegu tegeleme väga tugevalt sellega, et tuua turule Elisa digi-TV lahendus. Aastal 2007 on see meil fookuses,” märkis ta.Hiiepuu sõnul lisab digitaalne TV televisioonile interaktiivsust ja sellest saab suhtluskeskkond. Arusaam televisioonist muutub lähiaastail põhimõtteliselt, kinnitas ta.
Mobiil-TVst rääkides ütles Hiiepuu, et telesaade mobiiliekraanil eeldab tavatelevisiooniga võrreldes erinevat formaati ja erinevat sisu, mis on tehtud just selle kanali jaoks. Mobiil-TV saateid vaadatakse korraga 5-10 minutit, mitte sama kaua kui tava-TVd, lisas ta.
Hiiepuu sõnul on Elisa eesmärgiks pakkuda ühe brändi alt mobiilsidet, tavatelefoni, internetti ja teleteenust.Elisa juhatuse liige Andrus Hiiepuu esines täna ennelõunal Tallinnas Elisa IT-konverentsil Fookus. Lisaks räägivad sel konverentsil telekommunikatsiooni arengust Uptime’i juht Eero Tohver, ETV juht Ainar Ruussaar, Media House’i arendusjuht Hanno Kindel jt.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.