• 11.12.06, 16:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Esimesed ZUUMtv digiboksid jõudsid Eestisse

Eelmise nädala lõpul jõudsid Eestisse esimesed maapealse leviga digitelevisiooni ZUUMtv-d vastu võtta võimaldavad digiboksid, mis lähipäevil jõuavad ka esimeste klientide kodudesse.
AS Starmani turundusdirektori Henri Treude sõnul saabus esimene 1200-st digiboksist koosnev partii reedel ning saadetakse tänase päeva jooksul ka jaemüügivõrku laiali, teatas Starman. Selle nädala jooksul jõuab Eestisse ka ZUUMBOXide uus partii, mis koosneb 4000 seadmest. “Kuigi teenuse ametlik lansseerimine toimub reedel, saavad kõik värsked digibokside omanikud uusi telekanaleid juba täna vaadata,” märkis Treude.
Esialgu pakub Starman ZUUMtv klientidele vaatamiseks 18 Eesti- ja välismaist telekanalit. Läbirääkimised Eesti suurimate telekanalite ETV, Kanal2 ja TV3 digiplatvormile lisamiseks hetkel veel käivad ja need jäävad esialgu klientidele nähtavaks läbi analoogvõrgu.
Selleks aastaks on tarnijatelt tellitud 10 000 digboksi. Tänaseks on ZUUMtv vastu tundnud huvi juba mitu tuhat inimest. Treude sõnul võimaldab leping tarnijaga ZUUMbox-ide otsa lõppemise korral operatiivselt uue partii seadmeid tellida.

Artikkel jätkub pärast reklaami

ZUUMtv on uus maapealse leviga digitaaltelevisiooni teenus, mis on senisest analoogtelevisioonist oluliselt suurema kanalite arvu ning erinevate lisateenustega televisiooniteenus, mis levib sarnaselt analoogtelevisioonile õhu kaudu ja on vastuvõetav tavalise detsimeeterlaineala antenniga.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele