17. detsember 2006
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Operaatorite ahnus tapab online-teenused

95 protsenti kõigist turule toodud mobiilteenustest sureb välja operaatorfirmade suure ahnuse tõttu.

Sellise arvamusega tuli lagedale marketingijuht Steve Dietch HP OpenCall grupist, mis valmistab telekomifirmadele kommunikatsioonitarkvara, mis omakorda toodab kolmandiku HP kasumist, vahendas postimees.ee.

«Võrreldes Jaapani ja Koreaga on USA ja Euroopa mobiilioperaatorid erakordselt aplad ning soovivad saada teenustelt kuni 70 protsenti kasumit. Ja siis imestavad, et teenused ei leia piisavalt kasutajaid või teenusearendajad lahkuvad antud ärist,» ütles Dietch.

Dietchi sõnul raiskavad operaatorid palju aega võistlemiseks teenuseloojatega, selle asemel et õppida tundma oma tarbijaid ja nende soove.

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Jaga lugu
Ituudised.ee toetajad:
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Erkki VilippReklaamimüügi projektijuhtTel: 517 7736
Kertu KarnerIT konverentside projektijuhtTel: 553 7112