• 17.12.06, 10:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Operaatorite ahnus tapab online-teenused

95 protsenti kõigist turule toodud mobiilteenustest sureb välja operaatorfirmade suure ahnuse tõttu.
Sellise arvamusega tuli lagedale marketingijuht Steve Dietch HP OpenCall grupist, mis valmistab telekomifirmadele kommunikatsioonitarkvara, mis omakorda toodab kolmandiku HP kasumist, vahendas postimees.ee.
«Võrreldes Jaapani ja Koreaga on USA ja Euroopa mobiilioperaatorid erakordselt aplad ning soovivad saada teenustelt kuni 70 protsenti kasumit. Ja siis imestavad, et teenused ei leia piisavalt kasutajaid või teenusearendajad lahkuvad antud ärist,» ütles Dietch.
Dietchi sõnul raiskavad operaatorid palju aega võistlemiseks teenuseloojatega, selle asemel et õppida tundma oma tarbijaid ja nende soove.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 10:34
Crayon teeb keerulised AWS-i arved lihtsaks ja loogiliseks
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele