• 17.12.06, 10:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Operaatorite ahnus tapab online-teenused

95 protsenti kõigist turule toodud mobiilteenustest sureb välja operaatorfirmade suure ahnuse tõttu.
Sellise arvamusega tuli lagedale marketingijuht Steve Dietch HP OpenCall grupist, mis valmistab telekomifirmadele kommunikatsioonitarkvara, mis omakorda toodab kolmandiku HP kasumist, vahendas postimees.ee.
«Võrreldes Jaapani ja Koreaga on USA ja Euroopa mobiilioperaatorid erakordselt aplad ning soovivad saada teenustelt kuni 70 protsenti kasumit. Ja siis imestavad, et teenused ei leia piisavalt kasutajaid või teenusearendajad lahkuvad antud ärist,» ütles Dietch.
Dietchi sõnul raiskavad operaatorid palju aega võistlemiseks teenuseloojatega, selle asemel et õppida tundma oma tarbijaid ja nende soove.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.06.25, 16:09
Rally Board 65 tõstab videokoosolekute kvaliteedi uutesse kõrgustesse
Üha rohkem inimesi töötab hübriidrežiimis ehk kontoris viibimise ja kodus töötamise vaheline piir on hägustunud. Sellega koos muutuvad üha paindlikumaks ka töötamiseks vajalikud lahendused. Üheks uuenduseks on tõsta veebikoosolekute ja sündmuste korraldamise tehnilist kvaliteeti ning tõhusust, ent milliseid võimalusi lähitulevik pakub?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele