• 05.02.07, 10:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti otsib esindajaid rahvusvahelisele infoühiskonna konkursile

Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium (MKM) ja Eesti Kunstiakadeemia Disaini Innovatsioonikeskus kutsuvad Eesti ettevõtteid ja organisatsioone osalema rahvusvahelise infoühiskonnateemalise konkursi WSA (World Summit Award) Eesti eelvoorus.
Parimaid sisuteenuseid kirjeldavaid projekte oodatakse 1. aprillini 2007 kaheksas konkursikategoorias: eÕpe, eKultuur, eTeadus, eValitsus, eTervis, eÄri, eMeelelahutus ja eKaasatus. Igast kategooriast saadab Eesti esindama ühe projekti, teatas majandus- ja kommunikatsiooniministeerium.
„Täna on interneti kasutamise juures võtmeteguriks huvitava ja kasuliku digitaalse sisu olemasolu,” ütles MKMi riigi infosüsteemide osakonna juhataja Margus Püüa. „Inimeste valmisolek internetiühenduse koju hankimiseks sõltub paljuski sellest, kas see, mida nad internetis teha saavad ja võivad, annab nende elule mingi uue dimensiooni või lisandväärtuse.”
„WSA konkurss paneb Eesti nutikad lahendused rahvusvahelisse perspektiivi,” kommenteeris võistluse korraldamist WSA Eesti esindaja Katri Ristal. „Võidavad need, kelle pakutud tehnoloogiline lahendus on inimesele tõeliselt kasulik ja mugav,” lisas Ristal.

Artikkel jätkub pärast reklaami

2003. aastal oli lõppvõistluse eTervise kategooria üks võitja Eestist pärit Docobo Ltd patsiendi jälgimist võimaldav seade Doc@HOME.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele