Eurooplased maksavad mobiiltelefoni
kasutamise eest igal aastal 54 miljardit krooni liiga palju.
Mobiiliteenuste operaatorid valetavad oma kulude kohta, kirjutas Rootsi majandusleht Dagens Industri. Euroopa seaduseloojate laual on uus eelnõu, kus plaanitakse panna paika rahvusvaheliste kõnede tasude ülempiirid, kuid tasusid on võimalik alandada palju rohkem.
Nii väidab Euroopa tarbijaühendus Beuc, mis tutvustas eile uurimust selle kohta, et tasud, mida tarbijad peavad maksma väliskõnedeks, ei ole proportsioonis operaatorite lisakuludega.
Euroopa Komisjon on teinud ettepaneku, et minutihinnale võib väliskõnede puhul lisada maksimaalselt 5 kuni 7,6 krooni. Beuc läheb veelgi kaugemale: "Maksimaalne lisatasu võib olla 5 krooni. Ja operaatorid võivad üksteiselt küsida maksimaalselt 3,8 krooni."
Artikkel jätkub pärast reklaami
Beuc on kalkuleerinud, et kui nende ettepanek vastu võetaks, saaks 26 Euroopa Parlamendi liikme mobiiliarvetelt aastas säästa keskmiselt 16 900 krooni.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.