Täna tõrkunud vastavatud Tele2 kodulehel
asuv iseteenindussüsteem toimib taas probleemideta.
Esinenud tõrgete kohta ütles Tele2 turundusdirektor Kristjan Seema, et saidi suurele mahule vaatamata otsustas ettevõte lehe klientidele avada ja pani esiküljele ka üleskutse, milles paluti klientide mõistvat suhtumist iseteeninduse kasutamisel esineda võivatesse probleemidesse ja tagasisidet, kui tõrkeid märgatakse.
"Uuendame nii Tele2 kodulehte kui ka iseteenindust ja selle käigus muutub koduleht ja iseteenindus kasutajatele lihtsamaks, selgemaks ja mugavamaks," ütles Seema.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.