Osaühing OOO… üheskoos on ettevõte, mis
koondab justkui klubisse tuhatkond mobiiliomanikku ja on mitme mobiilifirma
suurklient.
Nii on õnnestunud sidefirmalt saada suurkliendile väärilisi hinnapakkumisi ning seega helistavad OOO…üheskoos liikmed märksa soodsamalt kui üksiku erakliendi või väikse ärikliendina, kirjutas Eesti Päevaleht Online.
Ligi 700 osaühingu klienti on oma numbriga praegu Elisa võrgus, 300 Bravocomis ja umbes 50 Tele-2s.
Tavapärasest mobiilifirmade erakliendist eristab klubiliikmeid ka see, et kõnede eest ei tule tasuda otse telefonifirmale, vaid osaühingule OOO…ühekoos. Selleks on ettevõttel välja töötatud spetsiaalne programm, mis moodustab mobiilifirma kõneeristusega arvest iga kliendi jaoks individuaalse arve. Telefoniteenustega seotud kuludele lisandub veel ka konsultatsioonitasu, millest osaühing katab arvete koostamise, IT-alased, tööjõu- ja muud ettevõtmisega seotud kulutused.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Klubi liikmeks saab juba olemasolevate liikmete soovitusega.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Üha rohkem inimesi töötab hübriidrežiimis ehk kontoris viibimise ja kodus töötamise vaheline piir on hägustunud. Sellega koos muutuvad üha paindlikumaks ka töötamiseks vajalikud lahendused. Üheks uuenduseks on tõsta veebikoosolekute ja sündmuste korraldamise tehnilist kvaliteeti ning tõhusust, ent milliseid võimalusi lähitulevik pakub?