25. mai 2007
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kavalad kliendid ajavad kõnehinnad alla

Osaühing OOO… üheskoos on ettevõte, mis koondab justkui klubisse tuhatkond mobiiliomanikku ja on mitme mobiilifirma suurklient.

Nii on õnnestunud sidefirmalt saada suurkliendile väärilisi hinnapakkumisi ning seega helistavad OOO…üheskoos liikmed märksa soodsamalt kui üksiku erakliendi või väikse ärikliendina, kirjutas Eesti Päevaleht Online.

Ligi 700 osaühingu klienti on oma numbriga praegu Elisa võrgus, 300 Bravocomis ja umbes 50 Tele-2s.

Tavapärasest mobiilifirmade erakliendist eristab klubiliikmeid ka see, et kõnede eest ei tule tasuda otse telefonifirmale, vaid osaühingule OOO…ühekoos. Selleks on ettevõttel välja töötatud spetsiaalne programm, mis moodustab mobiilifirma kõneeristusega arvest iga kliendi jaoks individuaalse arve. Telefoniteenustega seotud kuludele lisandub veel ka konsultatsioonitasu, millest osaühing katab arvete koostamise, IT-alased, tööjõu- ja muud ettevõtmisega seotud kulutused.

Klubi liikmeks saab juba olemasolevate liikmete soovitusega.

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Jaga lugu
Ituudised.ee toetajad:
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Erkki VilippReklaamimüügi projektijuhtTel: 517 7736
Kertu KarnerIT konverentside projektijuhtTel: 553 7112