Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

- Zoomi kontaktikeskuse tugevuseks on AI-töövahendid, mis hõlbustavad agendi tööd.
Tahate toiminguid automatiseerida ja AI maailma päriselt sisse vaadata, kuid ei tea, kust alustada? Esmakordselt toob Esecom Eesti turule Zoomi kontaktikeskuse, mis sobib eelkõige ettevõtetele, kes otsivad paindlikku ja võimekat lahendust, millel on sisseehitatud AI agent.
Mis on ZOOMi kontaktikeskus?
Ilmselt on pea kõik kuulnud Zoom Meetingust, kuid tegelikkus peidab Zoom endas palju enamat. See on globaalne ja usaldusväärne bränd, mis on enda võimekust maailmas juba tõestanud, kuid nüüd jõuavad Zoomi kõned ja SMSid, kollektiivi vestlused, e-kirjad ja kalender ning teised lahendused esmakordselt ka Eestisse.
Zoomi kontaktikeskuse tugevuseks on AI-töövahendid, mis hõlbustavad agendi tööd. Tehisaru aitab luua kliendi ja teenindaja vahele olulise informatiivse silla, millega vähendab klienditeenindaja jaoks olulise informatsiooni otsimisele kuluvat tööaega ning tõhustab igapäevatööd. See on koht, kus ei maksa karta inimtööjõu vajaduse vähenemist, vaid AI-agent on otsekui nähtamatu kolleeg, kes aeganõudvad ja rutiinsed ülesanded töötaja eest ise ära teeb. Lahendus võib abiks olla ooteaegade lühendamise, kõnejärgse töö vähendamise ja klientide rahulolu suurendamisega.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kuidas saab tehisintellekt (AI) kõnekeskuses töös abiks olla?
Tavapäraste päringute arvelt võivad aega võita nii kliendid, klienditeenindajad kui ka ettevõtte juhid. See annab töötajatele aega keerukamate probleemidega tegelemiseks.
Gartneri prognoosi kohaselt lahendab AI-agent 2029. aastaks 80% tavalistest klienditeenindusprobleemidest ilma inimsekkumiseta.
Paremad tulemused: Zoomi enda virtuaalagendi kasutuskogemus aitas vähendada agentide töökoormust ja sellega saavutati 97% iseteeninduse määr ja suurendati kliendirahulolu (CSAT) 28% võrra.
Automaatsed kokkuvõtted ja transkriptsioonid: juhid ei pea enam pikki töötunde kõnede kuulamisele ja analüüsimisele või kirjavahetuste lugemisele kulutama, vaid saavad tegeleda päris inimestega.
- AI analüüsib ja monitoorib kõnetranskriptsioone, teeb neist kokkuvõtteid ja pakub välja lahendusi, kuidas teenindust parendada – näiteks mõõdab AI-agent klienditeenindaja rääkismiskiirust ja parasiitsõnade kasutamist ning märkab kliendi meelestatust ja palju muud.
- Andmeanalüüsi põhjal suudab AI aimata potentsiaalseid probleeme ja pakkuda lahendusi küsimustele veel enne, kui need tekkida jõuavad. Näiteks saab virtuaalne abiline anda klienditeenindajale reaalajas soovitusi järgmise küsimuse või toimingu kohta.
- Tehisintellekt tuvastab võtmesõnu ja teemasid, et tuvastada korduma kippuvaid küsimusi, mis aitavad juhtidel süsteemseid murekohti tuvastada ja annavad kliendipäringutest detailse ülevaate.
Zoom Contact Center on ehitatud ühele maailma kõige paindlikumale, usaldusväärsemale ja uuenduslikumale kliendikogemuse (CX ingl Customer Experience) platvormidest, mille eesmärk on pakkuda kliendile igas kanalis suurepärast teenindust. Pilveteenusele omaselt saate süsteemi kasutada igas ühilduvas seadmes ja asukohas, kus on internetiühendus. Zoom CXi saab kohandada vastavalt teie vajadustele – kui tiim kasvab või mahud vähenevad, siis saab muudatusi teha vaid sekunditega. Lisaks ei pea te muretsema serverite hoolduse, uuenduste ega turvalisuse pärast – Zoom CXi pilvearhitektuuriga on kõik see teie eest juba tehtud.
Millele peaksite suhtluslahendust valides tähelepanu pöörama?
Vajaduspõhisus. Ettevõtte tegutsemisstiil – millised suhtluskanalid (kõne, e-kiri, vestlus, kõnepost, videokõne jne) on praegu kasutusel ning mida võiks edaspidi kasutusele võtta. Mida soovite lahendusega saavutada? Kaardistage eesmärgid – uus tase klienditeeninduses, müügi kasv, parem sisekommunikatsioon jne.
Mahud. Mitmes kanalis klientidega suhtlete, kui palju päringuid päeva, nädala ja kuu lõikes saate? Kui pikk on keskmine kõne või kui kaua võtab aega ühe e-kirja või vestluse lahendamiseks?
Agentide arv. Mitu töötajat klienditeeninduses töötab?
Ajakava ja plaan. Seadke paika realistlik juurutusaeg, arvestage sealjuures ka valdkonna spetsiifikat (näiteks ei ole mõistlik e-kaubanduse valdkonnas süsteemi vahetada enne jõule, kui kliendipöördumisi on tavapärasest rohkem). Otsustage, kas soovite lahenduse juurutada korraga või samm-sammult. Järk-järgulise lahenduse puhul saab alustada näiteks kõnedest ja liikuda seejärel teiste teenusteni. Nii on töötajatel aega kohaneda ja süsteemi kiiremini tundma õppida.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Eelarve. Vaadake üle kulud ja tulud. Milline on kontaktikeskuse eelarve? Ka eelarvest lähtuvalt saame soovitada sobivaid lahendusi ja alternatiive.
Miks valida Esecom?
Esecomi fookuses on väikeste, keskmiste ja suurte organisatsioonide sujuv ja efektiivne äritegevus, aidates neil selleks leida parim võimalik suhtluslahendus. Klientidele ollakse toeks kogu süsteemi elukaare jooksul alates protsesside kaardistamisest kuni süsteemi käivitamise, koolituste, igapäevase kasutajatoe ja konsultatsioonideni või uutest turule tulnud lahendustest rääkimiseni.
Esecomi tegevus põhineb partnerluse ja kliendikesksuse põhimõtetel: ettevõte analüüsib iga kliendi vajadusi individuaalselt ja pakub lahendusi, mis muudavad tööprotsessid lihtsamaks, turvalisemaks ja efektiivsemaks.
Loome lahendusi, mis annavad teie äritegevusele hoogu juurde
Kiiresti arenevas maailmas, kus tuleb sammu pidada nii konkurentide kui ka digitaalsete lahenduste hoogsate hüpetega, ei maksa peljata virtuaalseid abilisi.
Võtke meiega ühendust ja selgitame koos välja, milline kõne- või kontaktikeskus teie ettevõttele sobib ning kuidas see teie äritegevust hoogustada saab. Esecom aitab kasvada ja laias digimaailmas pakutava seast just teile sobivad parimad lahendused leida.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.