Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Google'i tuleviku-TV annab ohjad vaatajale
Juba eelmisel suvel tuli otsingumootor
Google välja ideega kasutada arvutimikrofoni selleks, et telesaadete ajal olla
ühenduses teiste sama saate vaatajatega ning lehitseda saate ajal saateteemalisi
netilehekülgi
Kuid see jutt tundub pisut segane, siis New Scientist leidis värske USA patenditaotluse, milles Google võimaldab asja paremini mõista: "Kujutage, et vaatate näiteks seriaali "Sõbrad" ning selgub, et Monica on rase. Te tahate kohe sellest rääkida, kommenteerida ning lugeda teiste vaatajate arvamusi reaalajas."
Selline teenus pakuks saate ajal ka temaatilisi veebilehti, võimalik, et mõned neist sünnivad otse saate ajal. Google plaan on ühendada sotsiaalne suhtlus, kõmu ja klatš.
Samuti näeb Google ette, et teleekraanile lisandub personaalne inforiba. Näiteks näidatakse uudist kuulsusest, inforibasse ilmub teave, mis firma riideid kuulsus kannab.
Võimalik, et selline lisateenus võiks televaatajaid huvitada. Aga miks tegeleb sellega Google? Siin lõhnab raha järgi: inforibadele saab lisaks infole paigutada ka reklaami, näiteks riidepoodidelt, kes müüvad kuulsuste riideid.
Tehisintellekti rakendades toovad kõige kiiremini kulutused tagasi rahaliselt suure mõjuga lahendused, näiteks allahindluste ja lao optimeerimine, aga ka senise käsitsitöö automatiseerimine.