11. juuli 2007

Google'i tuleviku-TV annab ohjad vaatajale

Juba eelmisel suvel tuli otsingumootor Google välja ideega kasutada arvutimikrofoni selleks, et telesaadete ajal olla ühenduses teiste sama saate vaatajatega ning lehitseda saate ajal saateteemalisi netilehekülgi

Kuid see jutt tundub pisut segane, siis New Scientist leidis värske USA patenditaotluse, milles Google võimaldab asja paremini mõista: "Kujutage, et vaatate näiteks seriaali "Sõbrad" ning selgub, et Monica on rase. Te tahate kohe sellest rääkida, kommenteerida ning lugeda teiste vaatajate arvamusi reaalajas."

Selline teenus pakuks saate ajal ka temaatilisi veebilehti, võimalik, et mõned neist sünnivad otse saate ajal. Google plaan on ühendada sotsiaalne suhtlus, kõmu ja klatš.

Samuti näeb Google ette, et teleekraanile lisandub personaalne inforiba. Näiteks näidatakse uudist kuulsusest, inforibasse ilmub teave, mis firma riideid kuulsus kannab.

Võimalik, et selline lisateenus võiks televaatajaid huvitada. Aga miks tegeleb sellega Google? Siin lõhnab raha järgi: inforibadele saab lisaks infole paigutada ka reklaami, näiteks riidepoodidelt, kes müüvad kuulsuste riideid.

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Jaga lugu
Ituudised.ee toetajad:
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Erkki VilippReklaamimüügi projektijuhtTel: 517 7736
Kertu KarnerIT konverentside projektijuhtTel: 553 7112