• 24.07.07, 09:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mobiilsidefirmad ei tunnista kõnelevi probleeme

Kuigi operaatorid toovad turule järjest innovatiivsemaid teenuseid, on kõige lihtsam teenus - helistamine - tihti häiritud, kui mitte võimatu, kirjutas Päevaleht Online.
EMT, Elisa ja Tele 2 lubavad, et Eesti on leviga kaetud 99 protsenti. Samas kinnitas Eesti Päevalehe kiire küsitlus, et viimastel kuudel kurdab üha enam inimesi järjest halveneva kõnekvaliteedi üle nii maal kui linnas.
Mobiilsidefirmade sõnul nad aga probleemi täheldanud pole. EMT avalike suhete juht Kaja Pino pakub, et põhjus võib seisneda hoonestuses, kus betoonseinad ja plastikaknad levitugevust vähendavad.
Elisa juhatuse liige Andrus Hiiepuu toob põhjuseks lokaalsed ülekoormused: "Ilmselt ongi asi selles, et enamikul inimestel on mobiiltelefon, mida kasutatakse tihedalt," lausus Hiiepuu.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele