25. juuli 2007
Jaga lugu:

Infoliini 1188 turundusjuht: teenindajad vahetuvad

Infotelefoni 1188 suurimaks probleemiks võib pidada tööjõupuudust, mis sunnib firmat tööle võtma ka mitte just kõige pädevamaid kõneoperaatoreid.

“Tegeleme oma teenindajate koolitamisega iga päev, seda nii keeleliselt kui ka teeninduse kvaliteedi osas. Nõuame oma teenindajatelt nii eesti kui ka vene keele valdamist. Paraku teenindajad vahetuvad ning kõik ei suuda ennast 1188 võimalustega kohe kurssi viia,” selgitas infotelefoni 1188 omaniku Telemedia Eesti AS-i turundusjuht Tiia Schapel Eesti Päevalehele. “Kindlasti puutume ka meie kokku kogu teenindusvaldkonda puudutava tööjõupuudusega, paraku on see üldisem probleem ja seda mitte ainult meie teeninduses.”

Turuuuringu järgi on 1188 populaarseim infotelefon.

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Jaga lugu:
ITUUDISED UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Ituudised uudised igal nädalal enda postkasti.

Ituudised.ee toetajad:

Enimloetud
Aali Lilleorg
Aali LilleorgtoimetajaTel: 505 3172aali@ituudised.ee
Ana Madismäe
Ana Madismäereklaamimüügi projektijuhtTel: 545 60 150Ana.Madismae@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt