Esmaspäeva ja teisipäeva öödel toimunud
pokkeriturniiril, kus vastamisi olid ühed maailma parimad pokkerimängijad, Phil
Laak ja Ali Eslami, ning pokkerprogramm Polaris, tulid nelja vooru järel napi
punktieduga võitjateks inimesed.
Esimeses voorus mängiti viiki, teise vooru võitis Polaris. Esimesel päeval saavutatud edumaad programm teisel päeval hoida aga ei suutnud – kolmanda ja neljanda vooru võitsid Laak ja Eslami.
"Meie võit üllatas mind tõsiselt," ütles 30-aastane Eslami. "Arvuti on juba praegu nii hea, et tulevikus saab olema ülimalt raske teda võita."
Tehisintellekti arendamisega tegelevad teadlased nimetasid arvutiprogrammi ja inimeste vahel toimunud pokkerimatši verstapostiks arvuti tehisintellekti loomise teel. Seda võrreldi 1997. aastal toimunud inimese-arvuti vahelise matšiga, kus arvuti nimega Deep Blue võitis males maailma parimat maletajat Garri Kasparovit.
Darse Billings, kunagine professionaalne pokkerimängija ja Alberta ülikooli Polarise arendamise meeskonna liige tõdes, et kuigi programm kaotas, mängis ta ikkagi suurepäraselt.
"Polaris näitas teadlasetele, et arvuti on võimeline toime tulema keerulise psühholoogilise mänguga nagu pokker. Ma ei üllatuks, kui me neid järgmine kord juba võidaksime," ütles Billings.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.