• 26.07.07, 13:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uue Samsungi plasmateleri plärinaga tuleb leppida

Uus Samsungi plasmateler hakkas nädal pärast ostmist plärisema, müüjafirma peab seda normaalseks.
Tallinlane Vello Lehtpuu ostis internetipoest Samsungi plasmateleri, millest pärast nädal aega kasutamist hakkas kostma imelikku plärinat. Aparaat saadeti garantiiremonti, kuid segav plärin ei kadunud kuhugi. Lõpuks anti Lehtpuule remonditöökojast kaasa paber, mille kohaselt võibki teler sellist müra tekitada, kirjutab Eesti Päevaleht.
Samsungi Baltikumi esindusest selgitati Lehtpuule, et teleri tekitatav müra jääb Baltikumis lubatud standardi piiresse, milleks on nende väitel lubatud 40 detsibelli.
Tarbijakaitseameti teatel on tehnikakaupade ostuga seotud probleeme laekunud neile tänavu esimesel poolaastal suhteliselt palju: arvuteid puudutavaid kaebusi esitati 46, telefonide ja muude sidevahendite peale 37 kaebust, kodutehnika 30 ning telerite, muusika- ja raadiokaupadele 16 kaebust.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 10:34
Crayon teeb keerulised AWS-i arved lihtsaks ja loogiliseks
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele