Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Riik tahab firmade kulul saada Suureks Vennaks
Valitsus kavatseb sundida telekomifirmasid
koguma põhjalikke andmeid oma klientide side- ja internetiteenuste kasutamise
kohta, ettevõtjad pelgavad sadadesse miljonitesse ulatuvaid kulutusi.
Eelnõu, mis muudaks elektroonilise side seadust, annab pika nimekirja andmetest, mida telefoni- ja mobiilioperaatorid ning internetiteenuse pakkujad peavad oma klientide kohta koguma, et neid saaks kasutada võitluses terrorismi ja organiseeritud kuritegevuse vastu, kirjutas Postimees.
Lisaandmete kogumisega seotud hiigelkulud jätab eelnõu aga ettevõtjate kanda.
«Operaatoritele toob see muudatus kokku sadadesse miljonitesse küündivad kulud,» kinnitas Elioni juhatuse esimees Valdur Laid, kelle sõnul eeldab uuendus paljude uute salvestusseadmete soetamist ning andmete töödeldavaks muutmist. Sama suurusjärku pidas tõenäoliseks ka WiMax-internetiühendust pakkuva Norby Telecomi juhatuse liige Ivo Saluoks.
Ühe telekomiettevõttes töötava spetsialisti sõnul on kulud nii suured, kuna firmadel endil poleks eales vaja sellist infot koguda.
Palju räägitakse kääridest generatsioonide vahel, tunduvalt vähem aga erinevate põlvkondade ühisosast. Edukaks koostoimimiseks ja tulemuste saavutamiseks on hädavajalik koostöö, ent kuidas tagada selle viljakus, kui inimesed hindavad üksteist vanuse järgi? Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja ja personalipartner Kerli Möldre räägivad, kuidas on neil lahendatud põlvkondade erinevuse küsimus.