• 03.09.07, 13:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Napsteriga lõpparve

Neli ja pool aastat pärast seda kui Napster sunniti oma illegaalset muusikafailide vahetamise teenust internetis ära lõpetama, maksis Saksa muusika- ja meediakontsern Bertelsmann organisatsioonile National Music Publishers Association veel viimased 130 miljonit dollarit kohtuasja lõpetamiseks, kirjutas Financial Times.
Bertelsmanni "süü" seisnes selles, et firma andis aastal 2000 Napsterile laenu, õigustades oma sammu ootustega, et Napster kasutab raha legaalse teenuse loomiseks. 2002. a pandi Napster kinni.
Kokku on Napsteri afäär Bertelsmannile maksma läinud üle 400 miljoni dollari. Lõpetamaks kohtuasja autoriõiguste rikkumise eest on Berltelsmann maksnud firmale Universal Music 60 miljonit dollarit, firmale Warner Music 110 miljonit dollarit ning EMI-le 100 miljonit dollarit.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele