Baltimaade juhtiv jäätisetootja Balbiino
ostab kolm uut täisautomaatset jäätiseliini, mille maksumuseks kujuneb 15
miljonit krooni.
Uute liinidega loodetakse suurendada Balbiino tootmisvõimsust 35% ning ühtlasi asuda valmistama uusi tootegruppe.
Balbiino juhataja Riho Niilsi sõnul on plaanis kasvatada tootmisvõimsust 2008. aastaks vähemalt kolmandiku võrra. "Investeeringute põhisuund on tõsta tehase automatiseerimise taset. Mida rohkem tööd teevad ära masinad, seda efektiivsemaks tootmine muutub. Ühtlasi garanteerib automatiseerimine meie toodete kõrgtasemel kvaliteedi. Balbiino tahab omada 5 aasta pärast Baltimaades 20% turuosa, mis eeldab mitmekülgset tootmisvõimsust. Usume, et kolm uut võimast liini aitavad meil seda saavutada," ütles Balbiino juhataja.
Balbiino turundusjuht Teet Anier selgitas, et uute tootmisliinidega saab ettevõte suuremad võimalused erinevate toodete valmistamisel, nagu näiteks jäätis Trull, mida siiani on toodetud Lätis.
Artikkel jätkub pärast reklaami
"Liin teeb ära kogu töö kuni pakendite kaanetamiseni, liini juures töötab üks inimene," ütles Anier ning lisas, et kuna nõudlus on viimastel aastatel ka ekspordi suunal oluliselt kasvanud, loodab ettevõte uutele liinidele hea ja piisava rakenduse leida. Kindlasti tahetakse nendega parandada ka Balbiino kasumlikkust.
Balbiino on Eesti kapitalil põhinev ettevõte, millel on Eesti jäätiseturul 40% turuosa. Lätis, kus Balbiinol on tütarfirma Margota, on turuosa 10%. Balbiino müüb toodangut ka Leedu, Soome, Saksamaa ja Rootsi turule. Ettevõte omab rahvusvahelist kvaliteedistandardi sertifikaati BRC.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.